divendres, 24 d’abril del 2015

DIA DE TALLERS SOLIDARIS, MÚRCIA I MESURES....!


Ahir va ser Sant Jordi, el dia del llibre. El nostre Jordi ens va regalar una piruleta a cadascú pel seu sant:
 Ens van agradar molt!

Avui hem començat amb l'exposició d'una nova Comunitat Autònoma: Múrcia, a càrrec de Carla i Nico. Ha estat una bona exposició amb informació molt interessant sobre clima, flora i fauna.



Ens han dit que allà també tenen unes salines com les nostres.




A aquesta Comunitat li "banyen" les aigues del Mar Menor, cosa que també ens ha sorprès molt, ja que no sabiem que ni havien mars més petites dins la Mar Mediterrània.
Gràcies Carla i Nico!, Hem après molt amb vosaltres!

Desprès hem vist un video sobre les diferents mesures i els seus origens, és un tema que va sorgir del Projecte i sobre el que estam estudiant més.

I abans d'anar a Educació Física hem realitzat uns tallers solidaris organitzats pels alumnes de 6è a la assignatura de valors, per obtindre sous per Apfem.






Aquí teniu algunes opinions....:


Martti: A jo m'ha agradat. m'han encantat els granissats de llimona.
Kaya: Ha estat bé, però una mica curt.
Jazmín: A jo m'ha agradat i ha estat divertit.Ha set molt curt.
Carla: Ha set divertit, però injust. M'han llevat la xapa i no m'han tornat els sous.


BON CAP DE SETMANA A TOTHOM!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada