dimecres, 8 d’abril del 2015

Dins una setmana ....estam a Madrid!


HOLA A BUSSEJADORS!!!!

Com van les vacances de Setmana Santa? Segur que molt bé, època de viatjar, d'estar amb la família i amics, de jugar, d'anar al cine.....

El darrer dia de classe vam gaudir d'una bona jornada ciclista, amb un poc de vent.., però molt divertida. Vam arribar ben cansats, però durant aquestes vacances segur que hem aprofitat bé per carregar pil.les.


Jo, he estat de vacances en València i he visitat l'Oceanogràfic,és un lloc fantàstic, m'he enrecordat molt dels meus bussejadors, perquè estic ben segura que us encantaria... un munt d'espècies d'animals marins de tots els punts del Planeta, mostres d'esculls de coral.. tot molt relacionat amb el nostre projecte.. i molt interessant!!!!!



Mirau quina informació més interessant que vaig trobar...., a vore si la podeu llegir...




Què vos pareix?



Bé....,  i en una setmana estem en Madrid!!!!!!!!!!!! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada